dodávka Policy

1. Úvod

1.1 V těchto zásadách uvádíme podrobnosti o způsobech dodání, lhůtách a poplatcích, které se vztahují na objednávky našich produktů uskutečněné prostřednictvím našich webových stránek.

Sklad Destinace Doba a cena dopravy
EU Warehouse Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Kyperská republika, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Malta, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko , Slovinsko, Španělsko a Švédsko 4 10-dny
Doprava zdarma
UK Warehouse Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. 4-10 dní + 8% poštovné
USA Sklad Všechny pevninské státy a města 4 10-dny
Doprava zdarma
Austrálie a jihovýchodní Asie Všechny země a města 4 10-dny
Doprava zdarma
* Sledujte svou objednávku na www.17track.net s přijatým sledovacím kódem.

1.2 Tato politika nezakládá právně vymahatelná práva a povinnosti; spíše je v těchto zásadách uvedena naše obvyklá praxe ve vztahu k dodávkám produktů.

2. Doručení zdarma

2.1 Nabízíme bezplatné standardní nebo expresní doručení na všechny adresy v pevninské EU, na všechny adresy v USA a Kanadě u všech objednávek. Od Brexitu jsou za dodávky ve Spojeném království účtovány dodatečné poplatky za doručení.

2.2 Všechny ostatní objednávky budou podléhat poplatkům za doručení, jak je podrobně popsáno v části 5.

3. Geografické omezení

3.1 Obvykle budeme schopni dodávat do následujících zemí a území: Spojené království, Evropská unie, Spojené státy americké, Kanada, Rusko. Kromě ostrovních zemí.

3.2 Čas od času můžeme souhlasit s dodáním produktů do jiných zemí a území.

4. Způsoby a lhůty dodání

4.1 Způsoby, které používáme k dodání našich produktů, a lhůty, ve kterých je dodávka obvykle dokončena, jsou následující:

(a) pokud je vaše doručovací adresa na pevnině Spojeného království, budete si moci vybrat nebo použít pouze náš předem vybraný způsob dopravy a typická lhůta pro doručení produktů tímto způsobem je 5–10 pracovních dnů, pokud není jasně uvedeno jinak ;

(b) pokud je vaše doručovací adresa na pevnině Evropské unie, budete si moci vybrat nebo použít pouze náš předem vybraný způsob dopravy a typická lhůta pro doručení produktů tímto způsobem je 5–10 pracovních dnů, pokud není jasně uvedeno jinak ;

(c) pokud je vaše dodací adresa na pevnině Spojených států amerických, budete si moci vybrat nebo použít pouze náš předem vybraný způsob dopravy a typická lhůta pro dodání produktů tímto způsobem je 5–10 pracovních dnů, pokud není jasné uvedeno jinak;

(d) pokud je vaše doručovací adresa na australské pevnině, budete si moci vybrat nebo použít pouze náš předem vybraný způsob dopravy a typická lhůta pro doručení produktů tímto způsobem je 5–10 pracovních dnů, pokud není jasně uvedeno jinak;

(e) pokud je vaše doručovací adresa na pevnině Ruska, budete si moci vybrat nebo použít pouze náš předem vybraný způsob dopravy a typická lhůta pro doručení produktů tímto způsobem je 10–20 pracovních dnů, pokud není jasně uvedeno jinak.

4.2 Pokud zadáte svou objednávku do 1:1 GMT/BST v pracovní den, běží tyto lhůty od konce pracovního dne v daný den; pokud zadáte objednávku po XNUMX:XNUMX GMT/BST v pracovní den nebo v den pracovního klidu, běží tyto lhůty od ukončení pracovní doby následujícího následujícího pracovního dne.

4.3 Dodací lhůty uvedené v této části 4 jsou pouze orientační, a přestože vynaložíme veškeré úsilí, abychom zajistili, že zásilku obdržíte včas, nezaručujeme doručení před koncem uvedené lhůty.

4.4 Před odesláním produktu můžeme provádět kontroly prověřování podvodů a tyto kontroly mohou zpozdit vaši dodávku. Pokud je pravděpodobné, že dodávka bude zpožděna v důsledku prověřování podvodů, budeme vás informovat.

5. Poplatky za doručení

5.1 Poplatky za doručení jsou zahrnuty v každé ceně na našich webových stránkách kvůli našim zásadám dopravy zdarma. Doprava zdarma platí pro všechny objednávky bez ohledu na cenu bez možnosti dodatečných nebo neočekávaných nákladů zatěžujících kupujícího. Od Brexitu jsou za dodávky ve Spojeném království účtovány dodatečné poplatky za doručení.

5.2 Naše poplatky za doručení jsou následující:

(a) s ohledem na standardní způsob doručení budou poplatky za doručení 0,00 €;

(b) s ohledem na expresní způsob doručení budou poplatky za doručení 0,00 €.

6. Sledování dodávky

6.1 U všech objednávek našich produktů je k dispozici sledování doručení.

6.2 Chcete-li sledovat své doručení, zadejte číslo své objednávky (které je uvedeno v e-mailu s potvrzením objednávky) na webové stránky našeho poskytovatele doručovacích služeb zde: https://www.17track.net/.

7. Potvrzení a podpis

7.1 Všechny zásilky musí být převzaty osobně na doručovací adrese a musí být opatřeny podpisem.

7.2 Náš poskytovatel doručovacích služeb vás předem upozorní na pokus o doručení vyžadující podpis.

8. Dodatečné dodávky

8.1 Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o doručení produktů ve vaší objednávce.

9. Sběr

9.1 Pokud vaše produkty zůstanou nedoručeny, přestože náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o jejich doručení, poskytovatel doručovacích služeb zanechá na vaší adrese kartu s pokyny, jak si můžete své produkty vyzvednout, včetně časového limitu pro vyzvednutí.

10. Problémy s doručením

10.1 Pokud narazíte na nějaké problémy s dodávkou, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktních údajů, které zveřejníme na našich webových stránkách nebo vás jinak upozorníme.

10.2 Pokud náš poskytovatel doručovacích služeb není schopen doručit vaše produkty a toto selhání je vaší vinou a nevyzvednete si své produkty od našeho poskytovatele doručovacích služeb v příslušné lhůtě, můžeme se dohodnout, že zajistíme opětovné doručení produktů ; vyhrazujeme si však právo účtovat vám skutečné náklady na opětovné doručení (i když bylo původní doručení bezplatné).

10.3 Níže je uveden orientační seznam situací, kdy bude nedoručení vaší vinou:

(a) uvedli jste špatnou nebo chybějící adresu/telefonní číslo pro doručení;

(b) v zadané doručovací adrese je chyba;

c) adresa pro doručování není přiměřeně dostupná;

(d) adresa pro doručení není bezpečně dostupná;

e) pokud není vyžadováno osobní převzetí, neexistuje žádný snadný a bezpečný způsob, jak nechat produkty na adrese pro doručení, a není k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala; nebo

(f) pokud je vyžadováno osobní převzetí, není na adrese pro doručení k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala a podepsala.

chyba: Obsah je chráněn!
Oficiální obchod s e-koloběžkami JANOBIKE® • Elektrické skútry a kola
logo
Srovnejte položky
  • Celkem (0)
porovnat
0
Nákupní košík